A A A K K K
для людей із порушенням зору
Сереховичівська громада
Волинська область, Ковельський район

ЗАСЛУХАНО ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ СЕРЕХОВИЧІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА 2021 РІК

Дата: 10.02.2022 11:05
Кількість переглядів: 251

04 лютого, на 14-й  сесії Сереховичівської сільської ради було заслухано та взято до уваги звіт про виконання бюджету громади за 2022 року. До уваги депутатів було доведено інформацію про основні види надходжень до бюджету, а також про основні напрямки спрямування бюджетних коштів.

З поснювальною запискою до звіту можна ознайомитися нижче.

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до річного звіту про виконання бюджету Сереховичівської сільської територіальної громади за 2021 рік

 

 

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ

 

         Протягом 2021 року до  загального фонду бюджету сільської територіальної громади (далі – бюджет ТГ) надійшло  25 404,6 тис. грн. податків, зборів та інших обов’язкових платежів з урахуванням міжбюджетних трансфертів.

         За 2021 рік дохідна частина загального фонду  бюджету ТГ без урахування міжбюджетних трансфертів  виконана на 106,4 відсотка (при плані 7 194,6 тис.грн. фактично надійшло  7 652,4 тис. грн.,  тобто додатково отримано 457,8 тис.грн.).

           Протягом  2021 року бюджетом ТГ одержано з  державного бюджету трансфертів в обсязі 16 862,3 тис.грн., з них: освітньої субвенції – 10 398,8 тис.грн., субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1 000,0 тис. грн., базової дотації 5 463,5 тис.грн.

          Забезпечено виконання майже всіх запланованих видів доходів.

           Видаткова частина  загального фонду бюджету ТГ виконана на 90,9 відсотка до уточненого бюджетного призначення на рік. Протягом звітного періоду здійснено видатків на 23 545,4 тис.грн.

          Найбільшу питому вагу – 80,1 відсотка, у видатках загального фонду  бюджету ТГ займає заробітна плата з нарахуваннями, обсяг якої за  2021 рік склав 19 062,3 тис. грн. Із загального фонду бюджету ТГ за 2021 рік видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали  485,8 тис.грн., продукти харчування – 192,5 тис.грн.

Згідно  положень законодавчих і нормативних документів  першочергово фінансувалися, протягом року, видатки з загального фонду по виплаті заробітної плати працівникам установ бюджетної сфери, оплата комунальних платежів та енергоносіїв і інші захищені статті бюджету.  Заборгованість із зазначених виплат станом на 1 січня 2022 року відсутня. Перевитрат по захищених  та першочергових статтях видатків не допущено.

         За 2021 рік до бюджету розвитку залучено 1 588,3 тис.грн, включаючи власні доходи та міжбюджетні трансферти.

 

 

2.  ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ ГРОМАДИ

 

           Робота структурних  підрозділів  апарату ради, спрямовувалась  на виконання дохідної частини бюджету ТГ, завдань і намірів  Плану економічного і соціального розвитку.

Обсяги  виробництва  промислової  продукції  у січні-грудні 2021 року зросли на 10 відсотків в порівнянні з аналогічним періодом в 2020 році.   Спостерігається продуктивна  динаміка у підприємства-виробника твердого палива  з місцевих видів  сировини (тирси),  більша половина   продукції   іде на експорт. 

 Збільшились обсяги реалізації сільськогосподарської продукції. Продукція аграріїв у загальному обсязі товарного виробництва громади склала  майже  третину,  а надходження від сплати податків і  зборів  до  бюджету ТГ понад  20 відсотків.

           В умовах формування фінансової спроможності територіальної громади важливим залишається питання залучення інвестицій в агропромисловий комплекс.  Наявний природний потенціал, значна кількість земель, що не обробляються,  сприяють  пошуку вітчизняних  та  міжнародних  інвесторів. Робота в цьому напрямку передбачає  не лише формування сприятливого бізнес клімату,  а і  постійну промоцію  агровиробників  як надійних партнерів. Загалом  приватні сільськогосподарські  виробники  орендують 2052,76 га земель, з них 1727,4 га невитребуваних  паїв, 324,2 га земельних  паїв  та 1,16 га земель сільськогосподарського призначення комунальної форми власності.  

            Одним з основних пріоритетів економічного і соціального розвитку є залучення в соціальну сферу коштів інвестиційних фондів та державних цільових програм.

На  фінансування заходів Програми благоустрою  у січні – грудні 2021 року  спрямовано кошти  в сумі 117,6 тис. грн. Заходи впроваджені за рахунок коштів  місцевого бюджету в основному у житлово-комунальному господарстві.  Найбільше  коштів профінансовано на вуличне освітлення та поточний ремонт доріг населених пунктів сільської територіальної громади.

   За рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій до кінця 2021 року було майже повністю завершено другу чергу проєкту «Капітальний ремонт даху будинку культури по вул. Центральній, 24 в  с. Сереховичі». Реалізація проекту дозволить збільшити експлуатаційний термін будівлі, підвищити енергоефективність та покращити температурний режим. Так як в будівлі є незайняті приміщення, то реалізація проєкту дасть змогу за рахунок їх здачі в оренду отримати додаткові надходження до бюджету ОТГ. Вирішення завдань проєкту дозволить  значно покращити проведення змістовного дозвілля для всіх жителів села, виявити їх творчу активність і самодіяльну ініціативу. Також за кошти цієї субвенції було реалізовано проект «Реконструкція системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Сереховичі».  Це дозволить зекономити кошти на придбання палива та  створить якісні умови для організації навчально-виховного процесу.

Обсяг власних надходжень, отримані трансферти з державного та обласного бюджетів забезпечили належне функціонування установ та закладів соціально-культурної сфери громади, що, в свою чергу, сприяло стабільності соціально-економічної ситуації.

За підсумками 2021 року бюджетоутворюючими підприємствам Сереховичівської сільської об’єднаної територіальної громади можна назвати ТзОВ «Брикет Стар» - сплачено до до бюджету податків на суму 568,7 тис.грн, ФГ Соломія Плюс – 1 726,8% тис.грн., ФОП Потапчук В.А. – 348,3 тис.грн.

 

3. ДОХОДИ

 

         За 2021 рік дохідна частина загального фонду  бюджету ТГ без урахування міжбюджетних трансфертів  виконана на 106,4 відсотка (при плані 7 194,6 тис.грн. фактично надійшло  7 652,4 тис. грн.,  тобто додатково отримано 457,8 тис.грн.).

           Забезпечено виконання майже всіх запланованих видів доходів.

         Серед податків найбільшу питому вагу в загальній сумі податкових надходжень становить податок на доходи фізичних осіб – 35,6 відсотка, податок на майно – 37,4 відсотка, єдиний податок – 13,4 відсотка, рентна  плата за використання  природних  ресурсів  – 7,9 відсотка.

            Податку на доходи фізичних осіб надійшло 1 555,8 тис.грн.,  виконання  становить105,3 відсотка.

             Надходження податків на майно складає 2 858,7 тис.грн. із запланованих з урахуванням змін  2 769,8 тис.грн., що становить 103,2 відсотка.

            Надходження єдиного податку  склали  1023,8 тис.грн., при  призначенні 873,3 тис.грн., що становить  117,2 відсотка.

          Бюджетом сільської ради отримано рентної плати за використання природних ресурсів  603,9  тис.грн.

          Крім того, до бюджету  ОТГ надійшло неподаткових надходжень на загальну суму 412,8 тис.грн.

У 2021 році  сільською радою пільги з орендної плати за використання майна комунальної власності не надавалися.

 

4. ВИДАТКИ  ТА  ЗАБОРГОВАНІСТЬ

 

           Видаткова частина  загального фонду бюджету ТГ виконана на 90,9 відсотка до уточненого бюджетного призначення на рік. Протягом звітного періоду здійснено видатків на 23 545,4 тис.грн.

            Найбільшу питому вагу – 80,1 відсотка, у видатках загального фонду  бюджету ТГ займає заробітна плата з нарахуваннями, обсяг якої за  2021 рік склав 19 062,3 тис. грн. Із загального фонду бюджету ТГ за 2021 рік видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали  485,8 тис.грн., продукти харчування – 192,5 тис.грн.

 

Сільська рада

                За 2021 рік на утримання сільської ради  із загального фонду бюджету спрямовано 4 259,5 тис.грн. (виконано на 88,8%). На оплату праці з нарахуваннями  спрямовано 3 782,0 тис.грн., або 96,0 відсотка всіх видатків. До уточненого бюджетного призначення касові видатки по заробітній платі склали 96,0 відсотка.

            На оплату комунальних послуг та енергоносіїв використано 61,3 тис.грн., а це становить 71,9 відсотка уточненого бюджетного призначення на рік.

 

Відділ фінансів

                За 2021 рік на утримання відділу фінансів  із загального фонду бюджету спрямовано 358,6 тис.грн. (виконано на 98,9%). На оплату праці з нарахуваннями  спрямовано 328,4 тис.грн., або 91,6 відсотка всіх видатків. До уточненого бюджетного призначення касові видатки по заробітній платі склали 99,3 відсотка.

 

 

Дошкільна освіта

За 2021 рік на утримання ДНЗ «Промінчик» із загального фонду бюджету спрямовано 1 018,2 тис.грн. (виконано на 90,9%), зі спеціального – 31,5 тис.грн.  (виконано на 23,4%). На оплату праці з нарахуваннями  спрямовано 888,1 тис.грн., або 87,2 відсотка всіх видатків. До уточненого бюджетного призначення касові видатки по заробітній платі склали 95,8 відсотка.

            На оплату комунальних послуг та енергоносіїв використано 47,9 тис.грн., а це становить 90,6 відсотка уточненого бюджетного призначення на рік.

На харчування дітей було використано з загального фонду 58,0 тис. грн. (52,7% виконання) та зі спецфонду 31,5 тис гривень (батьківська плата).

 

Загальна середня освіта

Касові видатки загального фонду склали 13 401,2 тис.грн., спеціального фонду – 518,5 тис.грн.

           Видатки на заробітну плату з нарахуваннями по загальному фонду здійснено в сумі 12 548,2 тис.грн., а це  93,6 відсотка загальних видатків по галузі  і до уточненого бюджетного призначення виконано на 86,1 відсотка.

          Видатки на оплату енергоносіїв склали 264,8 тис.грн.,  що становить 90,9 відсотка до річних уточнених призначень.

На харчування дітей було використано з загального фонду 134,5 тис. грн. (79,0% виконання).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

На капітальні видатки із бюджету розвитку спеціального фонду протягом року спрямовано 257,0 тис.грн. на придбання обладнання та предметів довгострокового користування (в т.ч. на реалізацію концепції «Нова Українська школа).

          

 

Первинна медична допомога населенню

Відповідно до Програми фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Старовижівський  центр первинної медичної допомоги» Старовижівської районної ради на 2021 рік на видатки первинної медицини спрямовано 445,5 тис.грн. (виконання 84,0%).

 

Соціальний захист  та соціальне забезпечення

Відповідно до Програми соціального захисту населення  Сереховичівської сільської ради на 2021 рік на видатки соціального захисту та соціального забезпечення найменш захищених верств населення було використано 125,8 тисяч гривень (виконання 79,8%), а саме на: виплату  допомоги  на поховання  непрацюючим громадянам непенсійного віку по 0,5 тис грн на одного померлого громадянина у сумі 5,0 тис грн, допомогу військовослужбовцям, які будуть прийняті на військову службу за контрактом у сумі 10,0 тис грн, допомогу  на лікування та матеріальну допомогу на ліквідацію пожеж, що виникли в господарствах громадян, а також на оздоровлення дітей-пільговиків..

 

Культура

          Уточненні кошторисні призначення  загального фонду на 2021 рік для установ культури затверджено в сумі 1 286,9 тис.грн. Касові видатки склали 1 178,1 тис.грн., або виконанні на 91,6 відсотка до річних призначень.

          Видатки на заробітну плату  з нарахуваннями здійснено в сумі 1057,1 тис.грн., або 98,5 відсотка до уточнених призначень.

          Видатки на оплату комунальних послуг  та енергоносіїв склали 67,2 тис.грн., або 96,3 відсотка до уточнених річних призначень.

          На реалізацію Програми  культурного розвитку  Сереховичівської сільської ради на 2021 рік використано 33,3 тис.грн.

 

 

Фізична культура і спорт

            На проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту у загальному фонді бюджету ТГ було заплановано та використано 3,0 тис. грн..

 

 

Благоустрій населених пунктів

              Відповідно до кошторису бюджету та Програми  благоустрою Сереховичівської  сільської ради на 2021 рік на виконання робіт по благоустрою з  загального фонду бюджету ТГ було спрямовано 117,6 тис.грн., (90,3% виконання плану).

Видатки на оплату комунальних послуг  та енергоносіїв склали 16,5 тис. грн., або 65,7 відсотків до уточнених річних призначень.

 

 

Утримання та розвиток автодоріг та дорожньої інфраструктури

            На утримання сільських вулиць та на проведення  поточного та капітального ремонту доріг використано 82,9 тис. грн. коштів загального фонду бюджету  (58,0% від плану).

 

Економічна діяльність (інше)

У 2021 році на капітальний ремонт даху будинку культури с. Сереховичі по вул. Центральній 24 було використано 575,7 тис. грн на реконструкцію системи опалення в школі с.Сереховичі по вул. Шкільна,  3, Старовижівського району Волинської області» було спрямовано 637,7 тис.грн. Вищезазначені кошти спрямовані зі спеціального фонду (бюджету розвитку) бюджету ТГ та становлять 100% від планових призначень. На капітальний ремонт вул.Олександрівської в с.Сереховичі було спрямовано 1331,5 тис.грн.

 

Місцева пожежна охорона

          На утримання  пожежної команди протягом року із загального фонду було спрямовано 467,4 тис.грн., з яких 452,4 тис.грн.  використано на виплату заробітної плати з нарахуваннями, 11,3 тис.грн. спрямовано на придбання паливно-мастильних матеріалів, утримання транспорту та  2,1 тис.грн. використано на проплату за енергоносії.

 

Інші заходи громадського порядку та безпеки

            На придбання та встановлення камер вуличного відеоспостереження в центральній частині с.Сереховичі було спрямовано 35,0 тис.грн.

 

Резервний Фонд

         В резервний фонд у 2021 році було спрямовано 50,0 тис. грн. Проте кошти протягом року не використовувалися.

 

 

Заборгованість

Станом на 1 січня 2022 року заборгованість відсутня.

 

 

5.ФІНАНСУВАННЯ

 

У 2021 році за рахунок зміни залишків коштів загального фонду бюджету профінансовано видатки бюджету на суму 2 567,3,  в тому числі по загальному фонду на суму 978,9 тис.грн., та по спеціальному фонду на суму 1 588,3 (на цю ж суму передано коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).

 

 

6. КРЕДИТУВАННЯ

 

У 2020 році на надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі спрямовано з загального фонду бюджету ТГ 30,0 тис.грн., зі сеціального 6,0 тис.грн. 9за рахунок повернення.

 

 

 

7. МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ

 

           Протягом  2021 року бюджетом ТГ одержано з  державного бюджету трансфертів в обсязі 16 862,3 тис.грн., з них: освітньої субвенції – 10 398,8 тис.грн., субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1 000,0 тис. грн., базової дотації 5 463,5 тис.грн.

Обсяг міжбюджетних трансфертів з місцевих бюджетів, який  врахований у загальному фонді бюджету  ТГ на 2021 рік складає 906,9 тис. гривень.

Обсяг міжбюджетних трансфертів, що передаються до Ковельського районного бюджету  визначено в сумі 31,8  тис. грн., а на  виплату  грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги населенню  в управлінні  соціального захисту  населення.

До бюджету Старовижівської селищної територіальної громади передано 5,9 тис.грн. на співфінансування Старовижівського інклюзивно-ресурсного центру та 19,9 тис.грн, на утримання трудового архіву.

До бюджету Дубечненської сільської територіальної громади було передано 995,6 тис.грн на співфінансування Центру надання соціальних послуг Дубечненської сільської ради.

До обласного бюджету було передано 975,0 тис.грн. на співфінансування придбання шкільного автобуса для Сереховичівського ліцею імені Ю.А. Ярощука та 2,5 тис.грн  на співфінансування придбання ноутбуків.

 

8. МЕРЕЖА, ШТАТИ ТА КОНТИНГЕНТ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

 

Сільська рада. На території громади функціонує сільська рада. Штатна чисельність на кінець року 36, фактична – 22.

Відділ фінансів. Штатна чисельність на кінець року 4, фактична – 2.

Освіта. На території Сереховичівської територіальної громади діє 1 ліцей і 2 гімназії із 22 класами та 301 учнями та 82,16 штатними одиницями.

На території сільської ради функціонує 1 дошкільний навчальний заклад із кількістю 33 дітей та 2 груп та 10 штатними одиницями працівників.

Культура. Станом на 1 січня 2022 року штатна чисельність працівників установ культури становить 12 ставки. На території сільської ради діє 4 бібліатеки 2 будинки культури та 3 клуби.

Місцева пожежна охорона. Протягом  звітного періоду на території громади функціонувала 1 сільська пожежна команда. Фактична чисельність працівників становила 5 штатних одиниці.

 

 

9. ІНША  ІНФОРМАЦІЯ

 

          На території громади у 2021 році було 2 розпорядник коштів – сільська рада та відділ фінансів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Начальник відділу фінансів                    Ю.АРТЕМУК

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь