A A A K K K
для людей із порушенням зору
Сереховичівська громада
Волинська область, Ковельський район

Проведення фестивалю з фізичної культури

Дата: 25.06.2021 23:54
Кількість переглядів: 250

оздоровчої, реабілітаційної та спортивної роботи;
- визначення переможців та призерів фестивалю серед територіальних громад.
ІІ. Організація та керівництво проведення фестивалю
Загальне керівництво з підготовки та проведення фестивалю здійснюють:
- на першому етапі – організаційні комітети, затверджені головами територіальних громад;
- на другому етапі – організаційний комітет з організації та проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту (додаток 1).
Безпосереднє проведення фестивалю покладається на:
- першому етапі – територіальні громади та їх структурні підрозділи з питань фізичної культури і спорту;
- другому етапі – головну суддівську колегію, затверджену Волинським обласним центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».
Організація та проведення змагань з видів програми фестивалю покладається на суддівські колегії, сформовані Волинським обласним центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», Волинським регіональним центром з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт», громадською організацією «Відділення Національного олімпійського комітету України у Волинській області», громадською організацією «Волинська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос».
Відповідальність за підготовку місця проведення другого етапу фестивалю покладається на Рівненську сільську територіальну громаду.
ІІІ. Термін і місце проведення фестивалю
Фестиваль проводиться в два етапи: Перший етап – місцеві змагання серед установ і організацій в міських, селищних, сільських територіальних громадах. Другий етап – обласні змагання серед міських, селищних, сільських територіальних громад. Проведення другого етапу фестивалю відбудеться 04 липня 2021 року в с. Гуща Рівненської сільської територіальної громади Ковельського району. Приїзд та реєстрація команд (учасників) фестивалю до 10:30 год. Урочисте відкриття фестивалю об 11:00 год.
ІV. Учасники фестивалю До участі у змаганнях допускаються учасники, яким на момент проведення фестивалю виповнилося 18 років та ті, які проживають (народилися) на території відповідної територіальної громади. Міські, селищні, сільські територіальної громади розподілені на такі групи (додаток 2): І група – міські територіальні громади; ІІ група – селищні територіальні громади; ІІІ група – сільські територіальні громади;
ІV група – міські територіальні громади (Володимир-Волинський, Ковель, Луцьк, Нововолинськ).
Команду міської, селищної, сільської територіальної громади представляє не більше 3 представників та супроводжуючі для осіб з інвалідністю. У складі команди від територіальної громади повинен бути один учасник бойових дій.
Очолює спортивну делегацію голова (у разі відсутності заступник голови або секретар) відповідної територіальної громади.
V. Умови проведення фестивалю
Фестиваль проводиться відповідно до умов цього Положення.
У другому етапі фестивалю для команд міських, селищних, сільських територіальних громад обов’язковою є участь (за вибором) не менше ніж у:
- перша група – 7 видах програми;
- друга група – 6 видах програми;
- третя група – 5 видах програми;
- четверта група – 8 видах програми. Учасники команд, які представляють територіальні громади повинні мати єдину спортивну форму та необхідний інвентар. Кожен учасник має право брати участь в одному виді програми фестивалю, окрім змагань «Перетягування линви».
Система проведення змагань фестивалю визначається головною суддівською колегією перед початком змагань у залежності від кількості заявлених команд та учасників на вид програми фестивалю.
Головний суддя змагань з виду програми фестивалю має право на спрощення правил та доповнення регламенту змагань за згодою представників команд та головної суддівської колегії фестивалю.
Команди та учасники І, ІІ, ІІІ та ІV груп спільно беруть участь у всіх видах програми фестивалю.
Тільки представники команд мають право звертатися до суддівської колегії. Право на вирішення спірних питань, що не передбачені цим Положенням, надається головній суддівській колегії.
Організатори фестивалю залишають за собою право на зміни та доповнення цього Положення.
VI. Програма проведення фестивалю
Змагання фестивалю є особисто-командними та проводяться з таких видів програми: пляжний волейбол, риболовний спорт, шашки, дартс, гирьовий спорт, боча, змагання «Мама, тато, я – спортивна сім’я», «Козацькі розваги» та «Перетягування линви».
1. Пляжний волейбол. Склад команди – 3 учасники (вік учасників на час проведення змагань 35 років і старші незалежно від статі). На майданчику змагаються 2 учасники, кількість замін гравців під час гри – необмежена.
Система проведення змагань та тривалість партії визначається суддівською колегією перед початком проведенням змагань. 2. Риболовний спорт. Склад команди – 1 учасник (незалежно від статі). Ловля риби проводиться на одну поплавкову вудку та один гачок. Прикорм та наживка без обмежень.
Змагання проводяться у 3 тури. Тривалість туру – 45 хв., перерви між турами – 15 хв.
Система визначення переможців встановлюється суддівською колегією перед початком проведенням змагань.
3. Шашки. Склад команди – 2 учасники (1 чоловік та 1 жінка). Команда у неповному складі до змагань не допускається.
Змагання проводяться згідно шашкового кодексу за швейцарською системою у 7 турів з контролем часу 10 хвилин кожному учаснику до кінця партії серед чоловіків і жінок окремо.
Переможець змагань в особистому заліку визначається за найбільшою сумою набраних очок. У разі рівності очок у двох і більше учасників переможець визначається за додатковими критеріями – за системою коефіцієнтів Солкофа, особистою зустріччю.
4. Дартс. Склад команди – 2 учасники (1 чоловік та 1 жінка). Команда у неповному складі до змагань не допускається.
Кожен учасник виконує 12 кидків: дві тренувальні спроби та 10 залікових кидків. Переможець в особистому заліку визначається за найбільшою сумою набраних очок серед чоловіків і жінок окремо.
Метання проводяться з відстані 2,37 м, мішень розміщується на висоті 1,73 м. При рівній сумі набраних очок переможець визначається за кращою спробою.
5. Гирьовий спорт. Склад команди 1 учасник (чоловік). Вагова категорія абсолютна. Вправа виконується шляхом поштовху двох гирь по 24 кг від грудей. Час виконання вправи 7 хв.
Переможець визначається за найбільшою кількістю зафіксованих поштовхів над головою.
6. Боча. Склад команди – 1 особа з інвалідністю (незалежно від статі), яка має ураження опорно-рухового апарату (нижніх кінцівок або нижніх і верхніх кінцівок) і пересувається на кріслі-колісному або за допомогою інших засобів пересування та 1 супроводжуючий.
Змагання проводяться згідно діючих правил змагань з боча. Учасники змагаються на візках.
Система проведення змагань визначається суддівською колегією перед початком проведенням змагань.
7. Змагання «Мама, тато, я – спортивна сім’я». Склад команди – сім’я у складі 3 осіб: мама, тато та дитина віком до 14 років. Учасники змагаються в чотирьох естафетах (додаток 3).
Команда-переможець визначається за найменшою сумою набраних очок у чотирьох естафетах. У кожній естафеті за зайняте І місце нараховується 1 очко, за зайняте ІІ місце – 2 очка, за зайняте ІІІ місце 3 очка і т.д. У разі рівності очок серед двох і більше команд переможець визначається за такими критеріями:
- за найбільшою кількістю І, ІІ, ІІІ і т.д. місць, що посіли команди у естафетах;
- за найменшою сумою часу, показаного командою у чотирьох естафетах;
- за кращим часом, показаним командою у четвертій естафеті.
Команда-переможець в естафеті визначається за кращим результатом.
За неправильне виконання елементу естафети команда отримує +2 с. до
загального часу.
8. Змагання «Козацькі розваги». Склад команди – 2 учасники (чоловіки). Учасники змагаються в чотирьох вправах (додаток 4).
Команда-переможець визначається за найменшою сумою набраних очок у чотирьох вправах. У кожній вправі за зайняте І місце нараховується 1 очко, за зайняте ІІ місце – 2 очка, за зайняте ІІІ місце 3 очка і т.д. У разі рівності очок серед двох і більше команд переможець визначається за такими критеріями:
- за найбільшою кількістю І, ІІ, ІІІ і т.д. місць, що посіли команди у вправах;
- за меншою сумою особистої ваги обох учасників;
- за найменшою сумою часу, показаного командою у чотирьох вправах.
Команда-переможець в естафеті визначається за кращим результатом.
За неправильне виконання елементу вправи команда отримує +2 с. до загального часу.
9. Змагання «Перетягування линви». Склад команди – 8 учасників (чоловіки). У змаганнях дозволяється участь атлетів, що брали участь у змаганнях «Козацькі розваги» та гирьовому спорті. Впродовж проведення змагань з перетягування линви склад команди є незмінним.
Змагання проводяться за правилами змагань з перетягування линви.
Система проведення змагань визначається суддівською колегією перед початком проведенням змагань.
VII. Визначення переможців фестивалю
Переможці змагань фестивалю визначаються серед міських, селищних, сільських територіальних громад (згідно додатку 2):
- в особистій першості у кожному виді програми серед чоловіків та жінок окремо (крім змагань з боча та риболовного спорту);
- у загальнокомандній першості у кожному виді програми;
- у загальнокомандній першості фестивалю.
Загальнокомандна першість у кожному виді програми та у фестивалі визначається за найменшою сумою місць, зайнятих учасниками та командами. У кожному виді програми за зайняте І місце нараховується 1 очко, за зайняте ІІ місце – 2 очка, за зайняте ІІІ місце 3 очка і т.д. У разі рівності очок у двох і більше команд при визначенні переможця перевага надається команді, яка має більше послідовно перших, других і т.д. командних місць.
Очки нараховуються за зайняті місця незалежно від розподілу на групи.
При визначенні загальнокомандної першості у фестивалі до заліку зараховуються кращі результати для команд:
- першої групи – з семи видів спорту;
- другої групи – з шести видів спорту;
- третьої групи – з п’яти видів спорту;
- четвертої групи – з восьми видів спорту. Загальнокомандна першість у фестивалі визначається окремо серед міських, селищних і сільських територіальних громад.
VІII. Безпека та підготовка місць проведення фестивалю
Підготовка місць проведення змагань повинна відповідати вимогам
постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 «Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів» (зі змінами).
Змагання проводяться при суворому дотриманні правил проведення спортивних змагань, правил поведінки учасників і глядачів, правил пожежної безпеки, інших нормативних актів тощо.
Відповідальність за виконання вимог заходів безпеки під час проведення змагань покладається на головну суддівську колегію. Медичне забезпечення змагань здійснюється відповідно до вимог постанови головного державного санітарного лікаря України від 22.04.2021 №3 «Про затвердження протиепідемічних заходів під час проведення масових спортивних заходів на відкритому повітрі на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)». Лікар змагань (заходу) входить до складу головної суддівської колегії. Рішення лікаря обов’язкові для виконання організатором заходу, суддями та іншими особами-учасниками. Особи-учасники допускаються до участі в змаганнях (заході) на підставі допуску лікаря шляхом проведення медичного огляду. Обов’язковою умовою для участі учасника/команди в змаганнях, згідно санітарних та протиепідемічних заходів та медичних рекомендацій є подання на офіційному бланку, завіреному печаткою, результату експрес-тестування на визначення антигену до вірусу COVID-19. Лікар до початку змагань (заходу) проводить температурний скринінг учасників, представників або супроводжуючих, суддівських колегій. Учасники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено Учасники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2°C або ознаки респіраторних захворютемпературу тіла понад 37,2°C або ознаки респіраторних захворюваньвань, не , не допускаються до участі у фестивалі.допускаються до участі у фестивалі.
Усі учасники змагань (заходу) повинні бути одягненні в медичні маски або
Усі учасники змагань (заходу) повинні бути одягненні в медичні маски або респіратори. Дозволяється бути без маски/респірреспіратори. Дозволяється бути без маски/респіратора тільки під час виконання атора тільки під час виконання свого виду програми.свого виду програми.
При вході до спортивної споруди організовує
При вході до спортивної споруди організовується місце для обробки рук ться місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
У зонах проведення змагань розміщуються додаткові місця для обробки рук
У зонах проведення змагань розміщуються додаткові місця для обробки рук антисептиками, пантисептиками, паперові рушники, контейнери (урни) для їх утилізації та аперові рушники, контейнери (урни) для їх утилізації та нагадування щодо необхідності дотримання гігієни, дезінфекції рук та нагадування щодо необхідності дотримання гігієни, дезінфекції рук та спортивного інвентарю після їх використання.спортивного інвентарю після їх використання.
Робочі місця суддівської колегії повинні знаходитись не менше ніж
Робочі місця суддівської колегії повинні знаходитись не менше ніж 1,51,5 метри одне від ометри одне від одного.дного.
Кожен
Кожен учасник повинен мати страховий поліс на термін проведення учасник повинен мати страховий поліс на термін проведення змаганьзмагань.
Кожен учасник несе персональну відповідальність за стан свого здоров’я та
Кожен учасник несе персональну відповідальність за стан свого здоров’я та адекватність своїх дій, підписує зобов’язання з організаторами змагань про адекватність своїх дій, підписує зобов’язання з організаторами змагань про добровільну участь у добровільну участь у фестивалі фестивалі (додаток 5).(додаток 5).
ІХ. Заявки
Заявочні листи
Заявочні листи ((додаток 6додаток 6)) та технічні заявки з видів програмита технічні заявки з видів програми (додаток 7)(додаток 7) встановленого зразку, завірені лікарем, медичною установою та організацією, яка встановленого зразку, завірені лікарем, медичною установою та організацією, яка направляє учасників на змагання, подаються в направляє учасників на змагання, подаються в головну головну суддівську колегію суддівську колегію за за годину до відкриття фестивалюгодину до відкриття фестивалю.. Голова територіальної громади несе особисту відповідальність за достовірність наданої інформації про учасників фестивалю.
На кожного учасника фестивалю необхідно мати підтверджуючі документи
На кожного учасника фестивалю необхідно мати підтверджуючі документи –– паспортпаспорт ((свідоцтво про народження)свідоцтво про народження), , довідку про присвоєння ідентифікаційного довідку про присвоєння ідентифікаційного номераномера,, пенспенсійне посвідчення (за наявності)ійне посвідчення (за наявності)..
Під час проведення фестивалю обробка персональних даних учасників
Під час проведення фестивалю обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».даних».
Попередні заявки на
Попередні заявки на уучасть участь у фестивалі фестивалі (додаток 8)(додаток 8) подаються подаються до до 3030 червнячервня 20212021 рокуроку ВолинськВолинськомуому обласнобласномуому центрцентруу фізичного здоров’я фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», телефон населення «Спорт для всіх», телефон –– (0332) 78(0332) 78--0303--75,75, +380673345364,+380673345364, електронна адреса електронна адреса –– [email protected]@ukr.netukr.net..
Х. Умови фінансування фестивалю та матеріального забезпечення учасників Витрати з організації та проведення першого етапу фестивалю здійснюються за рахунок міських, селищних і сільських територіальних громад, інших джерел не заборонених чинним законодавством України.
Витрати з організації та проведення другого етапу фестивалю здійснюються за рахунок кооперування коштів:
- Волинський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» – проїзд і харчування головної суддівської колегії, суддівських колегій з пляжного волейболу, шашок, дартсу, риболовного спорту, гирьового спорту, змагань «Мама, тато, я – спортивна сім’я», «Козацькі розваги», «Перетягування линви», придбання інвентарю, канцелярських товарів, придбання та виготовлення нагородної атрибутики, призів, поліграфічних матеріалів і продукції тощо;
- Волинський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» – проїзд та харчування суддівської колегії з боча, придбання та виготовлення нагородної атрибутики, призів, поліграфічних матеріалів та продукції тощо;
- Рівненська сільська територіальна громада – витрати з підготовки місця проведення фестивалю, медичне забезпечення, придбання лікарських засобів та та виробів медичного призначення, засобів дезінфекціївиробів медичного призначення, засобів дезінфекції,, медичнихмедичних масмасокок або або респіраторреспіраторів, витрати з організації культурноів, витрати з організації культурно--масової програми під час проведення масової програми під час проведення фестивалю.фестивалю.
- громадська організація «Відділення Національного олімпійського комітету України у Волинській області» – поліграфічні матеріали та продукція, призи тощо.
Інші витрати з організації та проведення фестивалю за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Проїзд і харчування учасників фестивалю за рахунок організацій, що відряджають.
ХІ. Нагородження
Переможці та призери фестивалю в загальнокомандному заліку серед міських, селищних і сільських територіальних громад нагороджуються кубками, дипломами та призами, а в командних та особистих змаганнях – дипломами та медалями від організаторів змагань.
Дане положення є офіційним викликом на участь у фестивалі
Додаток 1
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
з організації та проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
Голови організаційного комітету:
ПОГУЛЯЙКО
Юрій Михайлович
голова Волинської обласної державної адміністрації
НЕДОПАД
Григорій Вікторович
голова Волинської обласної ради
Секретар організаційного комітету
КУЛАКОВ
Олександр Володимирович
директор Волинського обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»
Члени організаційного комітету:
ДМИТРИШИН
Ігор Ярославович
начальник Управління у справах молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації
ГАЛАН-ВЛАЩУК
Віктор Йосипович
начальник Волинського регіонального центру з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт»
КАРПЮК
Роман Петрович
голова громадської організації «Відділення Національного олімпійського комітету України у Волинській області» (за згодою)
ГУСАК
Богдан Петрович
помічник-консультант депутата Волинської обласної ради
ГРИЦУНЯК
Олександр Іванович
голова громадської організації «Волинська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» (за згодою)
ФІНІКОВСЬКИЙ
Юрій Миколайович
голова Рівненської сільської територіальної громади
МАЛЯС
Дмитро Дмитрович
завідувач сектору молоді, дозвілля, спорту і туризму «Спорт для всіх» Рівненської сільської ради
Додаток 2
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
І група:
1. Берестечківська міська рада
2. Горохівська міська рада
3. Камінь-Каширська міська рада
4. Ківерцівська міська рада
5. Любомльська міська рада
6. Рожищенська міська рада
7. Устилузька міська рада
ІІ група:
1. Голобська селищна рада
2. Головненська селищна рада
3. Заболоттівська селищна рада
4. Іваничівська селищна рада
5. Колківська селищна рада
6. Локачинська селищна рада
7. Луківська селищна рада
8. Любешівська селищна рада
9. Люблинецька селищна рада
10. Маневицька селищна рада
11. Мар’янівська селищна рада
12. Олицька селищна рада
13. Ратнівська селищна рада
14. Старовижівська селищна рада
15. Торчинська селищна рада
16. Турійська селищна рада
17. Цуманська селищна рада
18. Шацька селищна рада
ІІІ група:
1. Боратинська сільська рада
2. Велимченська сільська рада
3. Велицька сільська рада
4. Вишнівська сільська рада
5. Городищенська сільська рада
6. Доросинівська сільська рада
7. Дубечненська сільська рада
8. Дубівська сільська рада
9. Забродівська сільська рада
10. Затурцівська сільська рада
11. Зимнівська сільська рада
12. Колодяжненська сільська рада
13. Копачівська сільська рада
14. Литовезька сільська рада
15. Оваднівська сільська рада
16. Павлівська сільська рада
17. Підгайцівська сільська рада
18. Поворська сільська рада
19. Поромівська сільська рада
20. Прилісненська сільська рада
21. Рівненська сільська рада
22. Самарівська сільська рада
23. Сереховичівська сільська рада
24. Смідинська сільська рада
25. Сошичненська сільська рада
ІV група:
1. Володимир-Волинська міська рада
2. Нововолинська міська рада
3. Луцька міська рада
4. Ковельська міська рада
Додаток 3
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
ПРОГРАМА
проведення змагань «Мама, тато, я – спортивна сім’я»
1. Естафета «Фрізбі»
Довжина дистанції – 20 м. Вихідне положення – учасники команди розташовуються в колону по одному до лінії старту. На дистанції розташовані: 1 драбинка, 1 гімнастичний обруч, 1 бар’єр та 3 стійки. За сигналом судді (свисток) перший учасник команди починає рухатись по прямій долаючи драбинку для фізичної підготовки (приблизна довжина 5 м), проходить через обруч, перестрибує через бар’єр, минає три стійки «змійкою», після чого добігаючи до лінії кидка виконує 1 кидок фрізбі в ціль (обруч), що розташований за 3 м від лінії кидка. Після чого повертається назад до лінії старту і передає естафету наступному учаснику. Кидок зараховується коли фрізбі влучив у ціль. За кожний влучний кидок команді зменшується основний час естафети на 2 сек. Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди перетне лінію фінішу.
2. Естафета «Комбінована»
Довжина дистанції – 20 м. Вихідне положення – учасники команди розташовуються в колону по одному до лінії старту. На дистанції розташовані 8 фішок. За сигналом судді (свисток):
- перший учасник (мама) – за допомогою ключки веде флорбольний м’яч «змійкою» між фішками, обводить останню фішку і назад повертається таким самим чином до лінії старту, де передає естафету наступному учасникові;
- другий учасник (тато) – виконує ведення футбольного м’яча «змійкою» між фішками, обводить останню фішку і назад повертається таким самим чином до лінії старту, де передає естафету наступному учасникові;
- третій учасник (дитина) – учасник рухаючись по прямій «змійкою» тримає рукою тенісну ракетку, на якій лежить м’яч для тенісу, оббігає між фішками «змійкою» і назад повертається таким самим чином до лінії старту.
Естафета закінчується, коли останній учасник команди перетне лінію фінішу.
3. Естафета «Попади в ціль»
Довжина дистанції – 20 м. Вихідне положення – учасники команди розташовуються в колону по одному до лінії старту. На дистанції розташовані: 4 конструкції (4 фішки, з’єднані гімнастичними палицями), 2 бар’єри, 3 кільця (діаметр 35-45 см),
За сигналом судді (свисток) перший учасник рухається по прямій перестрибуючи конструкції, розташовані «змійкою»; перестрибує через бар’єри та добігає до лінії кидка, на якій лежать кільця; виконує один кидок, накидаючи кільце на фішку, яка знаходиться за 3 м від лінії кидка. Після цього,
повертається назад по прямій до лінії старту і передає естафету наступному учаснику. За кожний влучний кидок команді зменшується основний час естафети на 2 секунди. Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди перетне лінію фінішу.
4. Естафета «Ігрова»
Довжина дистанції – 20 м. Вихідне положення – учасники команди розташовуються в колону по одному до лінії старту. На дистанції розташовані 6 обручів, 5 фішок (cтійок) та 1 обруч.
За сигналом судді (свисток) учасник команди рухається по прямій ступаючи в обручі, потім «змійкою» оббігає фішки (стійки), добігає до обруча перекидає його через себе. Після цього, повертається назад до лінії старту і передає естафету наступному учаснику Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди перетне лінію фінішу.
Додаток 4
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
ПРОГРАМА
проведення змагань «Козацькі розваги»
Вправа №1: «Суданські ноші»
Розміщення інвентарю на дистанції:
Ноші, вагою 40 кг, на яких розміщена автомобільна шина вагою 165 кг та додаткова вага 45 кг (загальна вага 250 кг) стоять на лінії «Старт-Фініш».
Зміст вправи.
За сигналом судді атлети беруть суданські ноші і виконують переміщення нош на відстань 20 м вперед, розвертаються та рухаються у зворотному напрямку таким самим способом. Для закінчення вправи атлети мають занести ноші за фінішну лінію повністю.
Атлети мають право ставити снаряди на підлогу будь-яку кількість разів.
Вправа №2: «Козацька засіка»
Розміщення інвентарю на дистанції:
Дві колоди (основа) довжиною 6 м розміщені паралельно на землі. На основі розміщуються 4 перешкод висотою 50 см, 70 см, 90 см, 110 см. Поперек основи лежить колода вагою 200 кг, яку треба буде переставляти.
Зміст вправи.
За сигналом судді атлети піднімають колоду, яка розташована поперек основи, за обидва боки, перекладають її через 4 перешкоди, що розташовані на основі. Перешкоди долаються послідовно від меншої до більшої. Після подолання кожної з перешкод колода має торкатися основи.
Вправа закінчується після того, як колода буде перенесена через останню перешкоду. За неторкання колодою основи штраф – 2 секунди.
Вправа №3: «Каменярі»
Розміщення інвентарю на дистанції:
Від лінії «Старт-Фініш» на відстані 10 м розташовані 4 тумби висотою 125 см, біля кожної на землі знаходяться каміння вагою 70 кг, 80 кг, 90 кг, 100 кг.
Зміст вправи.
За сигналом судді обидва атлети стартують одночасно, добігають до місця розташування тумб та встановлюють на них каміння в довільній послідовності. Вправа закінчується тоді, коли останній атлет після встановлення каміння перетинає лінію «Старт-Фініш». Кожен атлет повинен покласти на тумби по два будь-яких камені (які саме – атлети визначають самостійно).
Вправа №4: «Таєр фліп» (Кантування автошини)
Розміщення інвентарю на дистанції:
Дві шини від вантажного автомобіля вагою 165 кг розташовуються на лінії «Старт».
Зміст вправи.
Атлети за сигналом судді кантують по одній шині (кожен – 5 разів вперед та 5 – у зворотному напрямку). Кантування фіксується при повному торканні площини шини до підлоги. Час на виконання вправи – 1 хвилина.
У разі незмоги перекантувати шину відповідну кількість разів за відведений час, результатом вважається кількість виконаних кантувань.
Додаток 5 до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
учасника обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
____________________ дата ___________________ місце
Я, ___________________________________________________________,учасник команди від ___________________________________________
Страховий поліс компанії ___________________________№_______________ дійсний від _____________________до_________________
Контактний телефон та електронна адреса __________________________________.
Добровільно беру участь у зазначеному фестивалі. З правилами проведення ознайомлений і згоден.
Зобов’язуюсь:
1. Дотримуватись правил техніки безпеки під час фестивалю .
2. Дотримуватись встановлених правил і норм проведення фестивалю .
3. Бути толерантним, чесним, поважати людську гідність.
4. Виконувати розпорядження організаторів та суддів фестивалю .
5. Не обговорювати рішення головного судді у разі виникнення спірних питань.
6. Нести особисту відповідальність за власне життя та здоров’я під час проведення фестивалю. 7. Зобов’язуюся дотримуватись обмежень відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», від 03.07.2020 №40 «Про внесення змін до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури та спорту на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та інших нормативно-правових актів України щодо карантину.
8. Не заперечувати щодо використання фото та відео матеріалів, зроблених під час фестивалю.
9. У випадку невиконання мною цього зобов’язання претензій до організаторів фестивалю не маю.
________________ _______________
(дата) (підпис)
Додаток 7
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту ТЕХНІЧНА ЗАЯВКА з _________________________________________ (вид програми) Команда _________________________ група _____ (І, ІІ, ІІІ, ІV) 04 липня 2021 року, с. Гуща, Рівненська ТГ, Ковельський р-н
№ з/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Номер телефону
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Представник команди ____________ ____________________
(підпис) (Прізвище, ім’я, по батькові)
Номер тел. (моб.) ____________________
Додаток 8
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту ПОПЕРЕДНЯ ЗАЯВКА на участь у обласному фестивалі з фізичної культури і спорту від команди _________________________ група _____ (І, ІІ, ІІІ, ІV) 04 липня 2021 року, с. Гуща, Рівненська ТГ, Ковельський р-н

з/п
Вид програми
Підтвердження участі
у виді програми*
Так
Ні
1.
Пляжний волейбол
2.
Риболовний спорт
3.
Шашки (обов’язкова участь 1 чол. та 1 жін.)
4.
Дартс (обов’язкова участь 1 чол. та 1 жін.)
5.
Гирьовий спорт
6.
Боча
7.
Змагання «Мама, тато, я – спортивна сім’я»
8.
Змагання «Козацькі розваги»
9.
Змагання «Перетягування линви»
Голова територіальної громади ( __________________ )
*Примітка: для команд обов’язковою є участь (за вибором) не менше ніж у:
- перша група – 7 видах програми;
- друга група – 6 видах програми;
- третя група – 5 видах програми;
- четверта група – 8 видах програми.
Додаток 6
до Положення про проведення обласного фестивалю з фізичної культури і спорту
ЗАЯВОЧНИЙ ЛИСТ
на участь у обласному фестивалі з фізичної культури і спорту
від ________________________________________________
(територіальна громада) 04 липня 2021 року, с. Гуща, Рівненська ТГ, Ковельський р-н.

з/п
П.І.Б.
(учасника)
Число, місяць,
рік народження
Місце проживання (народження)
Вид програми
Результат визначення антигену до вірусу
COVID-19 (позитивний/негативний)
Підпис лікаря
Допущено до змагань ____ (_________) осіб Лікар ( ______________________)
Керівник територіальної громади ( ______________________)
Керівник спортивної установи, організації ( ______________________)
Керівник закладу охорони здоров’я ( ______________________)
Представник ( ______________________)
Супроводжуючий ( ______________________)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь